tisdag, maj 22

EN TILL SAK SOM BAH ÄR ÜBERAWKWARD

Är när man väl står framme i kassan på Hemköp och ska betala med kort och det står MEDGES EJ. Inre reaktion: "FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU" Yttre reaktion: "Jahaaa, oj, då måste det vara fel på kortet, för jag förde ju över pengar idag.... ojojoj, tokigt det kan bli. Jag får ta ut pengar på automaten istället. Kommer tillbaka strax!"

Ja, ni kan kalla mig för ljugarN. Det är aldrig fel på kortet. Det är bara det att jag alltid glömmer att föra över pengar till mig själv. Ujuj.

Sist jag drog lögnen nämnd ovan på Hemköp (för tusonde gången) sa tjejen i kassan att jag borde kolla upp det där med kortet, eftersom det aldrig funkar. "Heheh... FUCK YOU din jävla besserwisser", svarade jag. Inte.





Nu har jag garderat mig mot pinsamheter och fört över pengar innan jag går till Hemköpiz.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nissepedia.com