torsdag, maj 24

TOKIGA SAKER SOM HÄNDE VID FONTÄNEN:



1. Att Cykelmannen cyklade in i min bänk, såklart. SÅ JÄVLA KRÄJZY?!?!?

2. En tant plastade in (?!?!?!) en del av bänken bredvid den jag satt på innan hon satte sig på den. Så många frågor kretsade i lillhjärnan då: "Vem fan har med sig plastfolie i handväskan?!?!", "Varför måste man plasta in en bänk?!", "Varför kunde hon inte sitta på bänken utan att den var inplastad?!?!?!", "Varför lämnade hon kvar plasten när hon sedan gick?!?!"              ?!?!??!!??!?!?!!!!


Tanter som plastar in bänkar mäjkar nååå senseeeeee ät allll

3. Otroligt mycket bratzzz var ute och spatserade. Jag trodde inte att det fanns så många bratz i lilla stadN sundsvall, men jo det gör det. Jag tackar för det dock. Det är roligt att titta på bratz. De fascinerar mig. De verkar vara de mest ytliga och måna om sina utseenden av alla människotyper, men ändå har de alltid sämst hållning. De kanske får en typisk datanacke av att se ner på alla andra jämt.

4. Jag har fått otroligt lite respons på det här inlägget?!?! Så gal1. Förstår ni hur mycket jag skrattade vid själva händelsen i sig, vid skrivandet av inlägget och framför allt vid skapandet av gifN?!?! Kräjzy jävla mycket skrattade jag. Och så ni bah "neh?!"


Okej. Punkt numero fyra är inget tokigt som hände vid fontänen, men en jävligt tokig punkt ändå.


PS. Vem orkar räkna hur måna fråge- och utropstecken jag använde mig av i detta inlägg?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

1 kommentar:

Anonym sa...

37 frågetecken
38 utropstecken
Tror jag