tisdag, maj 15

JAG HAR SKADAT HANDEN.

Idag brände jag mig på jobbet. Jag spillde massamassa asvarm tacofärs på handen. Det gjorde så ont att jag gick sönder inuti och ville lägga mig ner på golvet och gråta (som det här barnet, ni vet), men jag skrattade lite tufft och nonchigt istället medan jag kylde handen under kranen. "Man kan väl inte böla som en liten tjej heller" hörde jag mig själv säga medan jag tuggade tuggummi lite lagomt kaxigt.

Brände mig dock ganska illa, tyckte jag. Jag antog att jag skulle få amputera handen, minst.

Såhär blev skråman:



Ser ni? Inte ett endaste lilla ärr. Blir så jävla lessssssss. Varför kan jag inte få något coolt ärr att skryta med?! Nu kommer ingen tycka synd om mig. Inte heller tro på min bränna handen-historia.

THAA FAKKKK.

/Less tjej

PS. Älskar att det inte går att urskilja min handled från väggen. :) :) :) :) :)

Inga kommentarer: