torsdag, maj 31

AWKWARD GREJER SOM HÄNDE UNDER DAGENS TANDLÄKARBESÖK:


1. Tandläkaren andades helt jävla kräjzy högt?! Tycker det är så konstigt med människor som gör det. Märker de inte själva? För då borde man väl dämpa andningen. Eller så märker de inte. Kanske andas JAG jättehögt utan att jag märker?!?!?!?!

2. Hon råkade liksom pressa pattarna mot mitt huvud/fejz under hela undersökningen. Så jävla konstigt. Jag fick lite småpanik och visste inte vart jag skulle titta?!

3. Blundade i några sekunder pga av ovan nämnda panik, men insåg att det var ju jättekonstigt att jag låg och blundade.

4. I taket såg man, när inte ett par pattar var i vägen, en Betty Boop-tavla. Så jäkla omotiverad tavla.

5. Min mage var en uppmärksamhetshora och lät konstant. Och jag låg och tänkte att "snart borde den sluta låta", men den fortsatte i all oändlighet.

6. Jag sa "Vi hörez!" när jag skulle gå. Man ä juh för cool för ett vanligt "Hejdå" rå. Orkar. Inteh. Med. Mäh. Själv. *tar på mig skämsmössan*






Sitter på mammas datapata, så här får ni en omotiverad bild på Britta Lundin, som en avrundning på en bra jävla listjävel:


1 kommentar:

ellinor sa...

fick också boobz i hövveh sist jag var hos tandiz. var hon hyfsat ung? tänkte om det var samma, lol