måndag, april 30

KRÄJZY SAKER SOM HÄNDE I VECKAN SOM VAR:

Kräjzy sak nummer 1. Såg Tomas Järvheden på McDonalds. När jag skulle facebooka händelsen, lite diskret sådär så att han inte skulle känna sig iakttagen, sa jag (typ ashögt): "Stavas han verkligen JÄRV-heden?!".

Kräjzy sak nummer 2. Och det här är bah ännu galnare. Jag såg en nacke på Barista, som verkade lite bekant. Och så tänkte jag "Det ser ut som Tony Irvings nacke! Tok, tok!" Och så VAR det Tony Irving?!?!?!?!?!?! Ssssiiiick.



Kräjzy sak nummer 3. Insåg idag att Kent sjunger "Visioner i mitt huvud när du ler" i deras låt "Musik Non Stop". Jag har lyssnat på Kent sen jag var liten och ända sen begynnelsen har jag alltid, alltid, ALLTID trott att de har sjungit "Det sjunger i mitt huvud när du ler". Och jag har liksom alltid tyckt att det är universums finaste textrad. Och så bah, neh, så var det inte så. Så sorgligt, och konstigt. THIS CHANGES EVERYYYYYYTHIIIING typ blandat med MEJKS NOOOO SENSE ÄT ALLLL och DAVID AFTER DENTIST - där har ni min reaktion.



Kräjzy sak nummer 4. Köpte keps.





Slutsats: Det har varit en väldigt kräjzy vecka. Men också en bra vecka. Imorgon är det en ny vecka. Lååååååvar att den blir ännu bättre.

Inga kommentarer: