torsdag, april 19

BÄKK ÅN KINDERGARTEEEEEN



Idag besökte jag tillsammans med Millan våra hemtrakter och vårat gamla dagis, för där var det minsann 30årsjubileum.




Jag ville framstå som extra vuxen (för jag är ju vuxen nu) och tog på mig kabelstickade tröjan och plisserade kjolen. Borstade till och med håret 396 drag för att det skulle se välvårdat ut. Dagisfröknarna kände dock igen mig ändå. När jag räckte fram handen sa alla "Ja, jag vet att du heter Amanda!" och sen rabblade de även upp mina syskons namn. Hur sjukt är inte derå?!?! Har inte träffat människorna på femton år?!



















På dagiset hängde det en massa bilder på söta barn, men sötast var min lillasyster Johanna. Så liten och ihopklämd. Sötiz.

















Det hängde även en bild på mig och bästa Millan. Tänk om vi hade anat då att vi fortfarande skulle vara beztoz än idag, femton år senare.

















Vi hittade också en bild på Hanapee. Kräjzy.

Det var en ytterst fin dag!




Inga kommentarer: